Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy COVID-19 vírusfertőzés miatt kialakult pandémiás helyzet további terjedésének megelőzése és megakadályozása érdekében, az Újkígyósi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása és a Hivatal működőképességének biztosítása érdekében 2020. november 9. napjától határozatlan ideig szüneteltetjük az általános ügyfélfogadást.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy személyes ügyintézésre csak rendkívül korlátozott körben, előzetes telefonos időpont egyeztetést és időpont foglalást követően van lehetőség Újkígyósi lakcímmel rendelkező ügyfelek részére, kizárólag az alábbi ügycsoportokban:
- teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtétele, ha a szülés várható időpontja két hónapon belül van
- halottvizsgálati bizonyítvány leadása
- szociális ügyek meghatározott köre (a szociális ügyintézővel telefonon előzetes egyeztetett ügyekben).
- a fenti ügyekben az ügyfélfogadási idő (előzetes időpont foglalást követően) :
Hétfő: 9-11 óra
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 13-15 óra
Csütörtök: 9-11 óra
Péntek: nincs ügyfélfogadás
Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a fenti korlátozott ügycsoportokon túlmenően ügyeiket elektronikus úton, ügyfélkapun, telefonon vagy e-mailben intézzék!
Az Önkormányzati Hivatal telefonszáma: 06 66 256-100
Tisztelettel kérjük a közösségünk érdekében tett intézkedésekkel kapcsolatban megértésüket!