Változások a hivatali szervezetben

2009. január 27.

2008. év végén, 2009. év elején több változás történt a Polgármesteri Hivatal személyi állományában.
Az adóügyi ügyintéző kollegánk, Ujfaluczki Jánosné egészségi állapotára tekintettel közszolgálati jogviszonyának megszüntetését kérte, mely alapján azt közös megegyezéssel, 2008. december hónap végén megszüntettük. Helyére – belső átcsoportosítás révén feladatkörének részben történő megtartásával (pályázati referens, földkifüggesztés, mezőőri járulékkal kapcsolatos ügyintézés) – Harangozó Nóra kolleganőnk került, aki a jövőben adóügyi ügyintézőként is közreműködik.
Hosszú évek megoldatlan problémáját sikerül orvosolni a kézbesítő-kisegítő munkakör betöltésével. A munkakörrel, az arra kiírt pályázat alapján, Kovács Zoltán munkatársunkat bíztuk meg, aki korábban közhasznú foglalkoztatottként, a munkaügyi központ támogatásával már rövid ideig ellátta a feladatot. A kiírt pályázatra két pályázat érkezett, Kovács Zoltán¬ korábbi munkájával megelégedve – nyerte el a pályázatban kiírt munkakört. A létesített közalkalmazotti jogviszony létszámkeret változást és így többletkiadást nem jelentett, hiszen azt a korábban nyugdíjba vonult kollega státuszának terhére létesítettük.
A korábbi években számos kísérletet tettünk a kézbesítés megoldására, azonban ezek a kísérletek, a kézbesített anyagok nagy mennyisége és az abba bevont nagyszámú dolgozó miatt, nem voltak sikeresek. Az Önkormányzati Értesítő folyamatos kihordása és a szilárd hulladék elszállítása kapcsán, a díjcsökkentés érdekében kötött megállapodás alapján, a számlák kézbesítése fokozottan indokolják a munkaerő alkalmazását, aki a posta bonyolítása mellett, a piaci helypénzek szedését és a mázsaházi mérlegelést is végzi.

Terveinknek megfelelően kialakítottuk a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati terét is. Annak hivatalos átadása még nem történt meg, de a tapasztalatszerzés érdekében már kísérleti jelleggel működtetjük.
Az ügyfélszolgálati pultban egy új kolleganőt alkalmazunk, aki emellett, a műszaki csoport tagjaként, ellátja a műszaki ügyintézői és az önkormányzati kommunikációs feladatokat is, mely feladatkör az önkormányzat és a média, valamint a civilszervezetekkel, más önkormányzatokkal és hatóságokkal való kapcsolattartás színvonalának emelését is célozta.
A kiírt pályázatra 21 pályázat érkezett, Gedó Gyöngyi újkígyósi lakost találtuk legalkalmasabbnak a munkakörre.
Az ügyfélkapu, reményeink szerint, segít az ügyfelek ügyeinek (az előadókkal összehangolt) intézésére, a felesleges várakozások és az információhiányból adódó anomáliák – szándékaink szerinti – megszüntetésére.

A Polgármesteri Hivatal személyi állománya folyamatosan változik, ezekre a változásokra a leggyakrabban az élet késztet bennünket. Azonban ilyenkor és más, tervezett esetekben is, a cél a hatékonyság, a szervezettség, a magas fokú munkavégzés és a gazdaságossági szempontok szem előtt tartása.

dr. Csatlós László
jegyző

Kapcsolódó hírek

Kövessen minket a Facebookon is!
Facebook Pagelike Widget
Következik
  • Nincs esemény
  • Naptár
    hét
    ked
    sze
    csü
    pén
    szo
    vas
    h
    k
    s
    c
    p
    s
    v
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    1
    2
    3
    4
    5
    Megszakítás